7/11/11

J'ai eu un weekend occupe...
I had a busy weekend...

ET c'est la raison je ne post pas hier MAIS ici mes cheveux le lendemain je les ai lavés:
AND it's the reason I did not post yesterday BUT her is my hair the day after I washed it:


Les produits j'ai utilise:
Shampoo: WEN Tea Tree Oil Shampoo
L'huile de noix/ Coconut oil
Conditioner: Aussie 3 min Miracle
Stylers: Darcy's Botanicals Organic Coconut Butter Pomade & Darcy's Botanicals Coconut Cupuacu Butter Pomade





Je l'air fatigue oui? A cause de le weekend j'ai passé avec TOUS mes cousins...O_o Je les aime bien
I seem tired right? Because I spent this weekend with ALL of my cousins...O_o  I love them though 


Bien aujourd'hui j'ai decidé de faire les "mini-twists"...je ne les fais jamais mais je veux un style que je ne dois pas changer pour la reste de la semaine...les photos aujourd'hui :)

Well today I decided to do some "mini twists"...I have never done them before but I want a stye that I don't have to change for the rest of the week...pics tomorrow :)

et 23 jours avant le Ghana!
and 23 days before Ghana!

No comments: